فرم ثبت کارت ضمانت
دستور العمل استفاده از خدمات پس از فروش:
موارد خارج از گارانتی:
- آسیب دیدگی ناشی از حمل و نقل نادرست ( خم شدن تشک)
- پاره شدن رویه تشک بر اثر جابجایی نادرست و برخورد با اشیاء تیز و برنده
- قراردادن تشک در تخت های کوچک و ناهموار و کفی فلزی نرده ای
موارد دارای گارانتی:
- شکستگی فنر و افت بیش از حد تشک ( 8 الی 10 سانتی متر)
پیشنهاداتی جهت افزایش عمر مفید تشک:
- هر 3 ماه تشک را سر و ته و پشت رو نمایید .
- اطمینان حاصل نمایید که تشک را در سطح هموار و محکم قرار میدهید .
- در صورت خیس شدن تشک آن را سریعاً خشک نمایید.
- عدم شستشو تشک با هر گونه مایعات پاک کننده و ضدعفونی کننده.
- از قراردادن اشیاء سنگین بر روی تشک خودداری نمایید.
- عدم استفاده از تشک به عنوان نشیمن .
- در صورت امکان از محافظ ضداب تشک استفاده نمایید.
توجه:
- به دلیل رعایت اصول بهداشتی از تعویض یا پس گرفتن تشک معذوریم.
- لطفا در هنگام خرید دقت کنید تا تشک مورد علاقه خود را متناسب با وزنتان انتخاب نمایید
- زیرا سفتی یا نرمی تشک شامل گارانتی نمی باشد.
- جهت استفاده از خدمات پش از فروش ارائه کارت گارانتی به همراه فاکتور خرید الزامی می باشد.